Pro naše klienty zajišťujeme servisní práce ke všem našim dodávaným službám. Ke každé naší službě zajišťujeme jiný druh servisních prací. Níže jsou specifikovány druhy servisních prací a dále ke každé dodávané službě přiřazeny možnosti servisních prací.



Druhy servisních prací:


1) Telefonická asistence technické podpory na tel. +420 774 668 686.

Časová dostupnost:
00:00 - 24:00 (denně) - V případě nefunkčnosti služby Internet ze strany LuckyNet s.r.o.
09:00 - 17:30 (v pracovní dny) - V ostatních případech
Cena:
Zpravidla ve většině případů ZDARMA, pouze v extrémních případech při zneužití může být zpětně doúčtována dle Ceníku ostatních služeb.



2) Servisní výjezd na místo poskytování služby.

Časová dostupnost:
00:00 - 24:00 (denně)- V případě nefunkčnosti služby Internet ze strany LuckyNet s.r.o.

(Dále v závislosti na klimatických a optických podmínkách.)
09:00 - 17:30 (v pracovní dny) - V ostatních případech a dále dle domluvy
Cena: V případě závady na straně LuckyNet s.r.o. ZDARMA, v ostatních případech dle Ceníku (čas technika + doprava).



3) Servis v místě provozovny LuckyNet s.r.o.

Časová dostupnost: 09:00 - 17:30 (v pracovní dny) a dále dle domluvy
Cena: individuální pro každý případ, oznámena před započetím prací a dle domluvy



4) Servis do 6 hodin od nahlášení

Časová dostupnost: 00:00 - 24:00 (denně) - Započetí prací na odstranění poruchy do 6 hodin od nahlášení poruchy.
Cena: V případě závady na straně LuckyNet s.r.o. ZDARMA, v ostatních případech dle Ceníku ostatních služeb (čas technika + doprava).



5)VIP servis

Servis pro VIP zákazníky - započetí prací na odstranění poruchy ihned po nahlášení poruchy.
Časová dostupnost: 00:00 - 24:00 (denně) Cena: V případě závady na straně LuckyNet s.r.o. ZDARMA, v ostatních případech dle Ceníku ostatních služeb (čas technika + doprava) a dále dle domluvy.



6) VIP servis pro doplňkové příslušenství pro službu Internet

Na zboží zakoupené od nás držíme VIP servis. V případě záruční závady na zboží ve lhůtě do 24 měsíců od zakoupení měníme zdarma kus za kus. Nečekáte na vyřízení reklamace. V případě potřeby Vám vzdáleně změníme nastavení zařízení a pomůžeme s obsluhou (změna hesla, připojení dalšího zařízení do sítě apod.).
Cena: ZDARMA




Jaké druhy servisních prací mohu použít pro svou službu?


INTERNET - 1,2,3,4,5,6
TELEFON - 1,2,3
TELEVIZE - 1,2,3
DATOVÉ PŘENOSY - 1,2
HOSTING - 1,2,5
PRODEJ PC, KOMPONENTŮ, SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU - 1,2,3
KAMEROVÉ A ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY - 1,2,3